بيچاره مايلي كهن

ايميلي از دوستي عزيز بدستم رسيد كه منعكس كردنش رو خالي از لطف نديدم
از اين قرار :

آقای محمد مايلی کهن که معرف حضور می باشند ؟
ايشان از چهره های هوادار آقای احمدی نژاد است و در همين انتخابات اخیر کاندیدا شده بودند و شعارشان عدالت اجتماعی و مبارزه با سرمايه داری بود ، ادعايشان اين است که اگر مديرت کشور مديريت حزب الله شود همه چيز گل می شود و کشور گل و بلبل می شود چرا که فقط حزب اللهی ها – یعنی خودش همفکر غارت و چپاول نیستند در سخنرانی های انتخاباتی ایشان یکی از اصلی ترین حرفهایش این بود که من با اتوبوس به محل کارم می روم و مردمی هستم (و رمز موفقیت من همین است (دوازدهم اسفند ویزه نامه انتخاباتی روزنامه رسالت صفحه 14 سخنرانی مایلی کهن در میان مردم اسلامشهر : من از میان مردم هستم ) – آخیش دلم سوخت یعنی یه پیکان مدل پنجاه و چهار هم نداره ! – حالا همین یک ادعای آخری این آقا و دیگر حضرات را با هم مرور کنیم اگر شما به پورتال ستاد انتخابات کل کشور مراجعه نمائید و اسامی کاندیداها و شماره ملی همه این حضرات هست میتوانید با یادداشت شماره ملی این آقایان سپس بروید به سایت فروش دولتی ( یعنی سهمیه ویژه ) ایران خودرو و یک جستجوی ساده کنید کد ملی آقایان را وارد نمائید ، به طور مثال کد ملی آقای محمد مایلی کهن را بزنید و نتایج را مشاهده کنید ! بله در همان زمانی که ایشان ادعا دارند با اتوبوس به محل کارشان می رفتند ، یکدستگاه پژو آریان 1600 ، یکدستگاه سمند ، یکدستگاه تندر 90 ، یکدستگاه پژو پارس ، یکدستگاه سورن با سهمیه ویژه از بیت المال دریافت نموده اند . صداقت این آقایان واقعا ستودنی نیست ؟
بهسايت زير برويد و کد ملی محمد مايلی کهن ( 2648798102) راوارد کنيد..

http://sales.ikco.com/process-buy/document-info.asp?id=400


مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام دوستم دقیقا آخر دودره بازی هستن همه شون وگرنه که الان این کشور و مردمش اینجوری نبودن

Anonymous Anonymous said...
راستی در مورد کامنت منظور من از قسمت آخر مطلب همین بود که باز آخر بحث برمیگردن خونه اول اون تیکه که خدا تو قران گفته!خلاصه ما جر خوردیم که تو این وبلاگ یه کمی باورها رو تغییر بدیم ولی هیچ خبری نیست!مرسی از کامنت پربارت و همیشه شاد باشی

Blog Counter