دكتر احمد طوسي از كاليبري متفاوت

ديشب اولين و بگمانم آخرين حضور دكتر احمد طوسي در برنامه نود بود . نكته هايي كه اين حضور رو با حضور ديگر مدعوين متفاوت مي كرد رو ميشه فهرست وار بشرح زير دونست
1-
ايشون برخلاف اكثر مدعوين ، كلام خود رو با "بسم الله" و بنام خدا و يا حتي "بنام يزدان پاك" هم شروع نكرد
2-
در لابلاي صحبتهاي منطقي و سنجيده ايشون يه نقل قول زيبا از "چرچيل" كرد كه خيلي بجا و بنوعي هم شجاعانه بود

(نقل قول مربوطه از چرچيل : بعضي مواقع براي اينكه بموني ، بايد بري)
3-در جايي ديگر اشاره كردند كه هيچ اعتقادي به "شانس" ندارند .اين در حالي است كه اكثر مربيان و بازيكنان ما بسيار خرافاتي بوده و حتي شايعه حضور جادوگر و دعانويس و .. در تيمها سر زبانهاست بطور مثال يه مصاحبه از جواد نكونام خواندم كه اشاره داشت با كفش نويي كه يك بازي بد كرده باشه هرگز ديگه اونو به پا نميكنه ! و يا همين چند وقت پيش علي دائي رفته بود سراغ مراجع ديني كه به تيمش كمك كنند . (يكي ابله ريگ در كفش داشت - چو بيچاره شد دست بر سر گذاشت)
در مجموع بعد از هرگز كسي رو در برنامه زنده سيماي جمهوري اسلامي ديديم كه متفاوت از ديگران صحبت مي كرد و ادبيات اون عاري از تكه كلامهاي مذهبي رايج بود و به اصطلاح كاملا عرفي سخن راند و نشان داد كه از كاليبري متفاوت است و بي دليل نبوده كه نتوانسته جو حاكم رو تحمل كنه و مجبور به جلاي وطن شده .
فكر هم نمي كنم با توجه به شرايط داخل ايران ايشون بتونه خيلي دوام بياره و دير يا زود است كه ايشون رو از كرده خود مبني بر كمك به فوتبال كشور پشيمان كنند .


مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

Blog Counter