نقطه شروع

دیرگاهیست که خرافات و جعلیات و موهومات بخش عمده زندگی شخصی ، اجتماعی ما را تشکیل داده است و به طبع ما را رهنمون به
نا کجا آبادی کرده که الحق مصداق "سنگ رو سنگ ببند نشدن" می باشد .
گیر کار کجاست ؟ اصلا تو این بلبشو کی راست میگه کی دروغ ؟ چی رو باور کنیم چی رو نه؟ چرا این همه وقایع تاریخی و این همه واقعیتهای تاریخی تاکنون به چشم ما نمی آمدند ؟ وn تا سوال دیگه ....
چندی است مردی از جنس خود ما با روحیات و علاقاتی مثل ما ، اما با همتی مثال زدنی و دانشی بی پایان و عزمی راسخ ، پرچمدار مبارزه با جهل و خرافات شده و در این راه از بیان هر گونه واقعیتی خوف بخود راه نداده و واقعیت را فدای مصلحت نکرده است .
از همین رو و به پیروی از ایشان سعی داریم از این پس جهت روشنگری سایر دوستان و بحث در این موارد، نکات تازه و مطالب قابل بحث و پرسش های بحث برانگیز را در این تار نما مطرح سازیم .
برای شروع از این پرسش آغاز می کنیم ...
* با توجه به "هدف از رسالت پیامبران " که همانا هدایت انسانها بوده و از طرفی تمامی ادیان هم تاکید بر برابری اقوام بشری دارند حال این پرسش به میان میاید که چرا خداوند برای 9/1 میلیارد نفر انسانهای چینی و یا انسانهایی که در جنگلهای آمازون هنوز بصورت انسانهای اولیه زندگی می کنند و یا سرخپوستان امریکا هیچ پیامبری مبعوث نکرده است ؟!! .
هدایت این افراد برای خدای متعال اهمیتی نداشته است ؟
و چرا همه پیامبران اهل خاور میانه هستند؟
از 124 هزار پیامبر بغیر از این 24 الی 30 پیامبری که می شناسیم (که همه آنها بجز محمد ، از قوم یهود بودند ) بقیه کجا بودند و نشانی آنها چه بوده ؟
کدام دوره مستند تاریخی زندگی کردند ؟ !!!!!
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Moshiri ra be hameh beshenasanim.
Shahnameh ra bekhanim wa delha ra be samteh mardom Iran bebarim wa hich ESTEBDADIRA gabol nakonim.

Blog Counter